.: Pengikut Cik Zie :.

Oct 27, 2013

Addicted

Assalamualaikum....


Sekarang ni aku ade kegilaan yang melampau untuk dengar lagu-lagu yang ade kaitan dengan kehidupan aku sekarang.. orang yang dekat dengan aku semua kate aku da gile sebab layan sorang-sorang... sukati aku la kan.. heheheheh.. janji aku tak gangu hidup orang laen.. jom kite layan...


Westlife - No No



Westlife - I Don't Wanna Fight No More

sebenarnya dari dulu aku minat gile dengan group Westlife ni.. and kebanyakkan lagu dorang sume aku hapal.. hahah.. banyak lagi sebenarnya lagu dorang yang aku gile sekarang ni.. tapi takpe la.. aku nak letak lagu lain pulak..


ST12 - Jangan Pernah Berubah


Encik Mimpi - Rindukanlah


Astrid - Mendua

Ni la antara lagu-lagu yang aku akan dengar hari-hari... and ade lagi satu lagu yang akan membuat air mata ni menitis setiap kali aku dengar..


Bryan Adams - Forgive Me

okayla,, selamat melayan lagu-lagu ini.. heheheh



0 budak merungut: