.: Pengikut Cik Zie :.

Oct 27, 2013

Kembali Bersiaran....

Assalamualaikum...

Setelah hampir dua tahun tak menaip kt blog sendiri... tetibe rase lain pulak.. ni sume gara-gara Wanie yang paksa aku untuk kembali aktif.. tapi sorry la Wanie, ak terpakse delete post yang dulu sebab rase macam budak-budak sangat post macam tu... hahahhaha..

Nak aktifkan balek pown aku rase kene ade mood.. kadang-kadang tu mood kelaut sangat.. tapi soookaayyy, aku sendiri akan cube, sebab aku rase nak abadikan apa yang jadi kat diri aku sehari-hari dalam blog ni... Atleast bile da lame-lame nanti ,ade bende yang boleh ingatkan aku ape yang da jadi dengan diri sendiri kan.. huhuhu.. aku rase korang pown macam tu kan..

Untuk starting pon da melalut memacam kn.. macam ade orang je yang nak baca blog ko ni Zie.. berangan je la kan. Selamat berhari AHAD... heheheh

2 budak merungut:

thenafass said...

finally...yeah... good starting

mardzieah.tajudin said...

@syazwani yusoff : suke la ko kn... huhuhu